Skip to content

Vreau sa scriu

21 Noiembrie , 2010

Nu am scris de mult timp pe blog.  L-am inceput prin 2007, pe atunci blogosfera moldoveneasca era doar in formare. Bloguri cu tematica crestina putine. Am lucrat impreuna cu prietenul meu Mihai si asupra altui blog, http://ortodoxism.wordpress.com. De la o bucata de timp am lasat totul balta. De ce? Cred ca s-au adunat mai multe pricini la un loc.  Dar cel mai mult m-a descurajat lipsa de feedback. Nu stiam cui scriu, comentarii putine. In plus nu dispuneam nici de timpul necesar.

Acum am hotarit sa ma reapuc de scris. Nu stiu pe cit timp. Macar de citeva articole mici. Astept feedback 🙂

3 comentarii leave one →
  1. 22 Ianuarie , 2012 7:04 pm

    Alex cu timpul vine si feed-backul, important sa nu te opresti sa scrii! 😉

    • severinlx permalink*
      23 Ianuarie , 2012 3:01 am

      asa e Vika, mersi pentru feedback.

  2. Alex permalink
    21 Februarie , 2012 6:46 am

    ..:) si sa inteleg ca chiar daca dupa un timp a revenit dorinta de a scrie, ai renuntat usor la deviza „vreau sa sriu” ..ascunde multe dorinte principiul asta!..eu zic sa „reincepem sa ne dorim sa scriem” …trebuie sa gasim un motiv, si sa ne mobilam toti (…) si sa scriem, pentru ca impreuna vom reusi ..pt ca nu odata am demostrat si am facut asta! 🙂

Lasă un răspuns

